lollsan82

Alla inlägg under juni 2012

Av Louise - 24 juni 2012 08:34

Dagar, veckor, månader bara flyger förbi och ibland känns det som om man går som på vana. Barnen har en vecka kvar på dagis innan dom små har "sommarlov" Just nu sitter jag och skriver från mobilen och motivationen är noll! Ville mest bara visa att än så länge e bloggen igång. Måste fundera lite på vad vi ska hitta på idag för just nu är det jätte fint väder. Sambon jobbar och mina vänner är upptagna med sitt på olika sätt. Hade en liten fundering på att gå till Torekällberget, det är ett jätte mysig ställe. Kanske kan få upp lite bilder därifrån när jag fattar hur man gör från mobilen. Nackdelen är att min syskonvagn har punktering så i så fall ska två gå. Men iof så är det söndag och vi har inget att passa. Äh vi får se, känner mig såååå off. Ja ja nu vet ni iallafall att bloggen e kvar men motivationen är dålig av olika anledningar :) jag hoppas iaf att alla får en solig och härlig söndag! <3<3<3

Av Louise - 8 juni 2012 08:02

Säger det i min mobil, och jag ber att få telefonen av min dotter som satt och höll på med den. Innan jag hinner få mobilen så piper det igen. Nu är jag riktigt nyfiken......efter mycket om och men och kanske en liten muta så får jag äntligen mobilen. Hej och hå här på skärmen möter man en tjej som står och gungar rumpan mot skärmen. Med några snabba tryck så är tjejen borta och Jessica får lite info om vad man får och inte får göra med mammas mobil. Jag måste erkänna att när redan chocken lagt sig lite så drog jag lite på smilbanden. Nyfiket knappar jag runt fram till messet för att sen tappa hakan. Messet kom från ett nr med 4 siffror. " hej och välkommen till *****.com. du kommer inom några minuter få dina första filmer. Du kommer sedan få 5 st filmer i veckan. Detta sms kostar 89 kr" WTF hör jag mig själv säga. Hej vad det går, min dotter har sett till att jag får fem små teaser direkt till mobilen varje vecka och för BARA 89 kr per sms....åh vad jag älskar barn och deras hejdlösa knappande. Jag skickade snabbt ett stopp sms och det blev bekräftat. Men fem små kort filmer hann jag få så dom har jag nog blivit tvungen att betala för. Så när min son kom dagen efter och fråga om han fick köpa ett medlemskap för 60 kr så hade jag inte hjärta nog att säga nej, "jag" hade ju ändå köpt "mjuk porr" för mer. Haha japp så det kan gå. Det här va en till liten goding som kan hända i ett hem med ordnat kaos :) <3<3<3

Av Louise - 2 juni 2012 11:02

Åh jösses, jag är så nervös att jag snart kommer att spy! Dagen D närmar sig med stora steg och tiden går Liiiite för snabbt. Försöker hitta någon som är villig att följa med som stöd men det verkar svårt :( så jag får väl helt enkelt växa upp och göra resan själv. Jag har bestämt var tatueringen ska sitta och det är jag nöjd med. Men sen så har jag ändrat mig 1000 gånger Ang utseendet och storlek. Mina vänner som sett designen tycker den är super fin men desto mer jag tänker på den och funderar så vill jag göra små ändringar. Eftersom det är min första och säkert den enda eftersom jag har fått med allt som jag vill ska spegla mitt liv så vill jag inte sitta om några år och be någon göra en cover Upps. Som tur är så får jag fika besök lite senare så då kan jag bollar lite Ideer med dom. :) Im så blir det förhoppningsvis att träffa en vän som jag inte sett på ett tag och även hon har ett gäng tatueringar så då kan jag bolla lite Ideer där :) det börjar bli ont om tid som sagt så nu gäller det att bestämma sig. Nä hä nu ska jag passa på när alla barnen är iväg på olika håll att städa lite. Det är ju ett perfekt väder för det och jag är så glad att jag slipper gå ut!! Hoppas alla har en mysig lördag <3<3<3

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards