lollsan82

Direktlänk till inlägg 24 juni 2012

Söndag........

Av Louise - 24 juni 2012 08:34

Dagar, veckor, månader bara flyger förbi och ibland känns det som om man går som på vana. Barnen har en vecka kvar på dagis innan dom små har "sommarlov" Just nu sitter jag och skriver från mobilen och motivationen är noll! Ville mest bara visa att än så länge e bloggen igång. Måste fundera lite på vad vi ska hitta på idag för just nu är det jätte fint väder. Sambon jobbar och mina vänner är upptagna med sitt på olika sätt. Hade en liten fundering på att gå till Torekällberget, det är ett jätte mysig ställe. Kanske kan få upp lite bilder därifrån när jag fattar hur man gör från mobilen. Nackdelen är att min syskonvagn har punktering så i så fall ska två gå. Men iof så är det söndag och vi har inget att passa. Äh vi får se, känner mig såååå off. Ja ja nu vet ni iallafall att bloggen e kvar men motivationen är dålig av olika anledningar :) jag hoppas iaf att alla får en solig och härlig söndag! <3<3<3

 
 
Moa Andersson

Moa Andersson

24 juni 2012 19:13

Hej, fin blogg! Jag har en bokblogg där jag skriver massa recensioner på. Kolla gärna in! :D http://bokmania.bloggplatsen.se/

http://bokmania.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards