lollsan82

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

Hipp hipp hurra för en galning...

Av Louise - 1 november 2013 09:05

Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år.

Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag <3
Igår som sagt fyllde en av dom goaste, knäppaste, roligaste, pinsammaste, gladaste men ändå den argaste vännen år.

Hon jobbar som ledstångs babian och dagen till ära så delade hon ut folkets post helt osminkad och naturlig.

Det sägs ju att skönhet sitter på insidan, och i detta fall vill jag nog hålla med ;)

Grattis allas våran Carro!!
Jag vet att du hade en underbar födelsedag och jag vet att helgen blir ännu bättre eftersom vi, dina vänner kommer och firar dig en gång till :)

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Av Louise - 25 oktober 2013 19:59

Just nu sitter jag i soffan och fryser som bara den. Peter är iväg och ska handla lite inför baket som ska göras ikväll. Jag är inte alls sugen på att ställa mig i köket och baka. Men har jag lovat att ta med mig fika så har jag ;) Idag s...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards