lollsan82

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2013

Jösses va klantigt...

Av Louise - 22 oktober 2013 23:17

I söndags påbörjade jag slipningen av vårat nya bord.

Det är så jag skulle vilja börja inlägget, men med handen på hjärtat så va det Peter som började slipningen av bordet.

Det va mitt projekt
Min idé
Men han tar över.

Hans försvar va att det känns manligt att använda slipmaskiner.
Oj inte vill jag förstöra hans manlighet, fortsätt du ;)
Här får ni en liten aning om vad vi håller på med ;)

Det klantiga i hela projektet va att jag, drottningen av "jag gör det sen" lät pallarna stå ute och i natt och under dagens så har det regnat :/
Så istället för att jag skulle kunna måla i morgon så måste pallarna stå inne för att torka.

Ja ja det finns så mycket annat jag kan göra under tiden, bla svulla det här..

I morgon ska jag även gå på en Afrika inspirerad konsert.
Det är min vän Carros underbara dotter Moa och hennes musik klass som ska uppträda.

Jag har varit på en uppvisning tidigare och dom är riktigt duktiga!!

Moa sjöng lite tidigare idag och jag försökte hänga med.
Jag kände mig lite som polisen i tele2 reklamen.

Na Na Na linga umpa sala linga äh inte vet jag.
Linga är det enda jag är säker på att hon sjöng.

Det ska bli super kul att höra och jag ska även försöka spela in.
Jag ska även försöka hålla mig för skratt eftersom jag har lätt för att tycka mig höra något och sen är det kört.
Att vi satt under fika stunden idag och flamsa om saken kommer ju inte göra morgondagen lättare ;)

Men Moa, jag lovar dig nu, jag ska inte skämma ut dig för mycket ;)

Haha
Nähä vad säger ni? Ska vi gå och sova?
Ja då gör vi det, godnatt.
<3

 
 
Ingen bild

kryper

23 oktober 2013 06:33

Hon sjöng Ninga ... hörde också Linga ... haha,så fel man kan höra.

Louise

23 oktober 2013 11:16

Haha okej na na na ninga ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards