lollsan82

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2013

Baka baka liten kaka...

Av Louise - 20 oktober 2013 16:07

Söndag och jag känner mig så uppe i varv.
Morgonen började 06:30 eftersom Marcus hade innebandy match.

När Marcus hade gett sig iväg och resten av hemmet fortfarande låg och sov.
Så passade jag på att knåpa ihop dessa små sötnosar

Nu kanske ni tänker att det ändå är två hela månader kvar till jul. Åh ja, det kan jag hålla med om, men har man redan ätit pepparkakor, druckit julmust, sjungit julsånger och ätit dom nya bullarna som smakar pepparkaka så kan jag lika gärna börja jul pyssla ;)



Eftersom jag hade lovat barnen lite bak till helgen så blev det detta...

Choklad cupcakes med vanilj frosting och en tårta med jordgubb och vanilj. Full dekorerad med marshmallows <3
(Tänk att jag behövde googla ordet marshmallows haha)

Om söndagen är Slut? Nä nä nu ska jag sätta igång med mitt vardagsrums bord ;)

Tack snälla Nina och Knutsson att ni lånar ut eran slipmaskin så jag slipper använda musklerna för mycket ;)

Dags att pappra in hemmet ;)
Syns lite senare
<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards