lollsan82

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

Blir galen......

Av Louise - 24 oktober 2013 20:33

Jag har försökt flera gånger under dagen att ladda upp dom två video snuttarna som jag filmade igår.

Dom vill inte hamna här inne, fattar inte varför :(

Men jag ska inte ge upp!! Inlägget kommer!


Idag och igår fick jag special post av min goa vän och brevbärare Carro. Tack för dom gulliga överaskningarna gumms    Dom små goodiebagsen dyker upp lite då och då och dom är alltid lika uppskattade :)


I morgon kommer min älskade syster hit och jag tänkte då passa på att fira lite med henne. Fira att alla papper är påskrivna och att jag  med underskriften valde att ta jobbet!!!!!

Där mina kära vänner fick ni veta vad samtalet som jag fick för några veckor sedan handlade om :)  Tack till er underbara väner som tror på det här och har stötat mig i beslutet. Självklart ska ni få vara med och fira men det gör vi under lite med planerade former   


I morgon har filmen Turbo premiär, och jag som älskar barnfilmer måste ju självklart se den!!

Sniglar som racar kan ju inte vara tråkigt ;) haha

Vi har valt att gå tidigt på Lördagen eftersom vi har lite andra planer under dagen.

Tanken är att jag, min syster, Jessica och Jesper går och ser Turbo och Natalie som ska få gå på sitt första biobesök får gå med sin pappa på Knattebio.

Vi kan ju inte låta en av trillingarna bli utan popcorn och film ;)

Tror redan nu att vi alla kommer få en super mysig Förmiddag på Heron City.


Nu ska jag skriva om inköpslistan inför morgondagens storhandling, och försöka få med på listan att jag har ett paket att hämta ut.  

Ibland har jag tyvärr minne som en guldfisk.   


God natt mina vänner

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards