lollsan82

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Louise - 18 oktober 2013 19:41

Oj oj nu händer det saker och jag undrar vad ni tror, bör jag vara orolig?  


Tidigare idag skulle min dotter ner på stan för att köpa en present till en klasskamrat som fyller år.


Jag skickade med henne mitt kort och min kod.

Under centrum vistelsen så fick jag samtal om smyckesbutiker, nagelköp, mat ätande med en självklar efterrätt och efter det en tur förbi ett skoldisco.


Nu kommer min fråga in, jag tänkte köpa en vinterjacka till Marcus imorgon men med denna information från dottern så vet jag inte om jag vågar kolla kontot. Vad tror ni?  haha


Vad jag annars haft för mig idag är att jag bränt bort mitt hår och jag funderar på att bli mörhårig!

Hade jag inte haft min underbara vän Nina så hade jag säkert varit skinnhead just nu.   

Hon kom som en räddare i nöden med en stor hink vatten och det va just den hinken som räddade mig.


Hoppas ni andra har haft en lite bättre dag, om det nu är möjligt   


  


Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards