lollsan82

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp.

Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor.
Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr.

Kanske dags att ta blodtrycket igen :/

Nu vill jag också informera till er som likt en
medverkar i The springer show (osäker på stavning) knäpper med fingrarna, gungar på huvudet och säger Mmmhmm vad va det jag sa. Så har jag faktiskt målat nu i ett par dagar med stark färg som sedan stått inne för att torka.
Jag har även ansträngt en hel del muskler, vilket min kropp inte är van vid så det kan vara så enkelt att min kropp är i shock! Haha

Men JA MAMMA jag ska kolla trycket!

Nu ska jag fixa det sista med målningen så att bordet äntligen blir klart.

B t w så ska två av mina grannar under oss flytta. Hmm tokigt hoppas det inte är pga oss ;) mohaha
Så till er som är flytt sugna, båda är stora 4:or och enligt ena familjen (direkt under oss) så kommer den lägenheten hel renoveras!! Vilken möjlighet!!!! Underbart att få precis som man själv vill :)





Nähä bordet va det.

Syns sen

Av Louise - 1 november 2013 09:05

Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år.

Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag <3
Igår som sagt fyllde en av dom goaste, knäppaste, roligaste, pinsammaste, gladaste men ändå den argaste vännen år.

Hon jobbar som ledstångs babian och dagen till ära så delade hon ut folkets post helt osminkad och naturlig.

Det sägs ju att skönhet sitter på insidan, och i detta fall vill jag nog hålla med ;)

Grattis allas våran Carro!!
Jag vet att du hade en underbar födelsedag och jag vet att helgen blir ännu bättre eftersom vi, dina vänner kommer och firar dig en gång till :)

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards