lollsan82

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Louise - 12 september 2012 09:52

Det finns personer i mitt liv som jag tyvärr inte alltid har så mycket kontakt med idag. Samtidigt är dessa personer några som jag tänker väldigt mycket på, frågar väldigt mycket om, men på något konstigt sätt inte tar kontakt med.


Det är du min käre bror Thomas, och du min älskade syster Elisabeth.

Jag vet att ni läser min blogg ibland och jag hoppas att ni ser detta inlägg. Jag vet att ni har det tufft just nu, och det är lite därför jag gör detta inlägg.

Jag vill att du Thomas ska veta att jag tänker mer på dig än vad du kanske tror. Varje gång jag hör Fred Åkerströms låt Jag ger dig min morgon så blir jag direkt tårögd.


Även dig Elisabeth tänker jag grymt mycket på även fast vi har en bättre kontakt.

Din dikt Elisabeth har jag tänkt att rama in, och även den ger mig tårar.


För er som inte va där och kanske inte förstår så satt min bror på min dotter jessicas dop fest med bara en gitarr och sjöng Jag ger dig min morgon för henne.

Det var inte många torra ögon när han var klar   

Min bror har en otroligt bra sång röst! synd bara att han inte fortsätter i dom banorna.   


På samma dop så läste min syster upp en dikt som återigen fick alla att kämpa mot gråten.


Dessa två personer betyder så oerhört mycket för mig, jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gör så fort hela familjen sammlas. Samtidigt så har jag nog heller aldrig haft så livliga disskutioner med andra som med min familj. Vi har skrattat, gråtit, stöttat, hjälpt varandra och det är nog därför trotts långa uppehåll det känns som om det ändå var igår vi träffades sist.

Familjen betyder så oerhört mycket för mig och det är nog därför som jag själv valt att skaffa en stor familj.


Så! innan allt blir för blödigt så vet ni nu att jag kan vara seriös oxå, men det är ju verkligen inte lika kul   

Nähä fortsätta med kaoset kanske så att man blir klar någon gång, syns lite senare om ni vill det   

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards