lollsan82

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

Hahaaaaa!!

Av Louise - 3 oktober 2013 22:43

Jösses vad jag är dålig på det här!


Ni som läst min blogg tidigare kanske märker att den fina headern är borta och nu sitter jag och en latte där!

Suck!


Det går inte såååå bra nu :(

Om jag säger såhär........jag jobbar på det ;)


Just nu sitter jag under en filt i soffan och framför mig står en rykande kopp te!

Japp ni läste rätt kaffeomanen dricker te.

Jag visste att den fina te förvaringen skulle komma till nytta.


jag fryser som en isglass, i halsen känns det som om jag svalt en ask med knappnålar och jag har ont i lederna men ärligt vem känner efter ;) definitivt inte jag iaf.


I helgen är det äntligen dags!!

Mässorna som jag väntat på i ett år öppnar imorgon och för 7 året i rad kommer jag vara där   


Jag är så grymt taggad att få inspiration till hemmet, och utställar listan väcker endel sidor av mig haha

Vad som är nytt för i år är att choklad mässan är samma helg.

Den är dock ny för mig men jag tror att jag kan offra lite tid på att spana av den oxå   


Idag fick jag ett samtal som vände lite på många tankar och det blev en del funderingar.

Det ska bli riktigt spännande att se hur allt kommer att sluta.

Ja ledsen, men nu är jag sådär jobbig och talar kodat men det är ett medvetet val.

Jag ville skriva av mig och ni får nyfiket vänta, det är det som är lite tjusningen med att blogga   


Jag måste också berätta att jag fått 4 underbara gåvor     

Ni som har instagram har säkert redan sett dom och till er andra säger jag väska. väska, väska och en klocka.


Jaha nä försöka förstå hur man fixar Headern en liten stund innan John Blund viftat för mycket med staven.

Sen är det dags att krypa ner i sängen *Jäsp*

 
 
Ingen bild

Mom

3 oktober 2013 23:41

Jaa, man blir väldigt glad när man läser hur ditt liv är. Framför allt blir man nyfiken på mer......

Louise

5 oktober 2013 09:10

Roligt att du känner så. Då ska jag försöka vara lite bättre på att uppdatera :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards