lollsan82

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Hmm...

Av Louise - 7 oktober 2013 22:46

Jag skrev i förra veckan att jag fått ett samtal som vänt mina funderingar lite upp och ner.

Idag när posten kom så fick jag se allt på svart och vitt.

Flera gånger idag kände jag att det skulle varit skönt att få vara liten igen.
Låta mamma få bestämma allt igen.

Ja det här blir bara svammel, usch vore så skönt att bolla tankar med någon :/ men det är som det är.

Nu är det bara att vänta på samtal nr 2.

Till något roligare så är nu godis provningen över och resultatet kommer i morgon.
Tänkte även slänga upp vad jag fått och köpt från mässan :)

Som ni ser på bilden så blev det en del, det kanske inte är den bästa bilden men det är kassarna ni ska kolla på ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards