lollsan82

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Louise - 14 april 2013 09:53

Jag gick precis in i köket för att hämta lite mer kaffe. Eftersom det är helg och jag inte har några större planer idag så är pyjamasen fortfarande på. När jag står i köket och börjar hälla upp kaffet så hör jag ett "skrapande" ljud utanför fönstret. Jag fryser till lite och väntar spänt på om det blir något mer ljud. Det kunde ju faktiskt bara ha varit fasad plasten som blåste till. Det "skrapande" ljudet kommer igen och jag går nyfiket fram mot fönstret. Jag kan påminna att jag bor 3 våningar upp, så det är ju inte så att man vanligtvis bara kan passera mitt fönster :) när jag är ca 1 meter från fönstret så dyker en man upp. Hjärtat stannar och helt plötsligt ligger jag på golvet! Wtf!?!? Kastade jag mig just ner på golvet?? Jaha det va ju smart! Vad ska jag nu göra? Ligga där tills han går på lunch eller? Bra! Jävla klant arsel! Ser att mannen går åt sidan och jag får min chans att sticka. Likt en elefant med tajts skuttar jag upp och springer ut. Nä men det va min söndags morgon ;) hur har eran varit :) kram kram

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards