lollsan82

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Louise - 16 mars 2012 08:47

Idag är det fredag och dom senaste dagarna har varit helt galna men ändå så sjukt mysiga!! Hela hemmet är helt upp och ner och jag känner mig stundtals helt på bristningsgränsen, men så kommer mys faktorn när jag sitter med barnen i soffan med tända ljus och pizza kartonger i allas knän. Barnen tycker att det är super spännande att man får hoppa mellan soffan, sängar för att sen svänga runt lådor och skrivbord. Tyvärr har det blivit pizza nu två dagar i rad och det märks framförallt för min del. Men sånt är livet. Dagarna har varit helt upp och ner för alla i familjen. Vi har gått hem varje morgon till barnens farmor för att slippa alla arbetare. Där har även barnen ätit frukost och jag fått mitt väl behövda kaffe. På dagarna har barnen som tur vart varit på dagis/skolan. Jag själv har varit både här och där för att fördriva dagen. Runt 17 tiden så har vi smygit hem och kikat på resultatet av dagen. Nätterna har varit jätte jobbiga för barnen och då självklart även för mig och sambon, men som sagt allt har bara strykts över av alla mysiga upptåg som vi har haft. Idag ska jag iväg och hämta ett paket....som jag har längtat!!! Internet är väldigt farligt bara några klick så e paketet på väg och man känner en kort stund.....oooopppsss! Haha Men nu har jag vant mig vid tanken så nu är jag super glad att jag ändå beställt. Helgen kommer vara full av aktiviteter och härliga människor....så mysigt!! Vi tänkte även försöka grilla det va ju inte igår :) nähä nu är det dax att ge sig iväg. Hoppas solen kommer fram som dom lovat. Hoppas alla har en jätte härlig fredag <3<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards