lollsan82

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Louise - 30 augusti 2012 10:59

Torsdag och dagarna bara flyger iväg. I morgon har jag ett läkarbesök bokat. Jag fick hela 90 minuter för mig själv för att försöka hitta lite fel :) japp jag erkänner något e fel =P. Om min kära mor läser detta inlägg så får jag snart ett samtal! I hennes värld så berättar man inte ens öppet att man tagit en värktablett haha. När jag nu ändå hängt ut min mamma så kan jag ju lika gärna berätta hela historien. För några månader sedan så hade jag en sån där skit dag, jag hade sovit dåligt, stressig morgon. Barnen va inte på topp, ja ni förstår säkert. Jo så jag skrev en FB status som va typ " ont i huvudet och en dålig natt så nu tar jag en tablett och går och lägger mig" oj oj mobilen ringer och det är mamma. Direkt när jag svarat så hör jag på hennes ton att det är något. Konstigt det där egentligen att det oftast bara räcker med ett par ord för att höra vilket humör personen e på :) jag frågar direkt vad det är som hänt. Får till svar att, jag tycker inte du borde skriva sådär. Vadå sådär? Ja att du tagit tabletter och ska nu sova. Nä hä varför inte. Nä jag tycker inte att alla behöver veta att du tar tabletter. MEN snälla mamma det är 2000 -talet och man säljer värktabletter på Ica. Så jag troooor nog inte att andra tycker att jag e konstig som tar en alvedon mot min huvudvärk. Haha ja ibland blir man förvånad :) så samma med det här, det är nog inte bara jag som går till läkaren mamma ;) På tal om mamma så ska jag ringa henne nu för att beställa bröd tills im. Hörs senare.

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards