lollsan82

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Louise - 31 augusti 2012 08:47

Låter det från dom mest tokiga håll. En vecka har barnen gått på dagis och nu e det fullt krig. Bakterier skjuts från alla tänkbara håll och jag kommer på mig själv att jag står och håller andan. Som om det skulle hjälpa! Typiskt men sånt som kommer med dagis    Bara att gilla läget. 


Jag har äntligen kommit åt en dator, så nu kanske bloggandet blir lite snyggare.

Tidigare har jag bloggat från mobilen och surfplattan och hela texten på inläggen har blivit helt hoptryckt.


Just nu håller gubben och barnen på att tömma tv bänken. I dag kommer nämligen en man och ska spackla våra väggar inför tapetseringen som blir im!

Äntligen    som jag har väntat!!!


Ska försöka få upp lite bilder på resultatet (om jag e nöjd dvs) rummet kommer att vara grått. Åh va ovanligt sitter ni som känner mig och tänker. Nä det kanske inte e så ovanligt men det är det jag trivs med    Bakom tv bänken och hela den väggen så kommer det bli mörk lila....HAHA vad säger ni nu, lollsan kan faktiskt ha lite färg oxå ;)


Nähäpp dax att göra sig klar inför dagen och dagens service av kropp och knopp.


Kram       

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards