lollsan82

Direktlänk till inlägg 17 april 2013

SOS I'm down......

Av Louise - 17 april 2013 22:10

Den första meningen som dyker upp i mitt huvud är. " rädda den som räddas kan" Just nu pågår ett litet krig här hemma. Dom små soldaterna har bildat en stark trupp, och dom har riktigt starka vapen. Vapnet dom använder sig av är BAKTERIER!! Jösses va dom skjuter! Frukost, lunch, middag är några tillfällen då skotten är extra laddade. Nästan så att man ser dom små bakterie gubbarna hoppa av dom flygande makaronerna, för att sakta segla ner på ens axlar och börja bygga bo. Under en vecka har jag lyckats att ducka, fläktat med armarna och undvikit pussar men dom fick mig ändå! Undrar om det va den där morgonen då Natalie såg till att jag fick fräkna tillverkade av skogaholms limpa. Det Kan iof ha varit Jeppe som ville hjälpa mig röra om i kaffet och i samma veva nös rakt ner i koppen. Hmm ja men det är väl lite det som hör till föräldra rollen, att man nästan kan ringa och antingen sjukanmäla sig eller avboka planer redan en vecka innan eftersom du vet att du själv troligtvis ligger sjuk just då. Det finns väl inget mysigare än att du böjer dig ner för att ge en god natt kram och den besvaras med en hostning eller kanske, bara kanske om du har tur så får du en liten kall dusch ;) Nu blir det en varm kopp te, alvedon och nässpray. God natt mina vänner <3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards