lollsan82

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Louise - 25 juli 2013 22:18

Japp det är lite så det nynnas i mitt huvud när jag ser jeppe ta sig framåt på cykeln :)

Vi började i förrgår och då tog han två tramp, sen bak och broms. Vet inte hur många gånger jag fick den där putt pinnen i magen!

Mina vänner vet hur mitt tålamod kan vara och tillslut så brast det för mig och jag vräker ur mig till denna stackars 4-åring -men snälla hur jävla svårt kan det vara att trampa? Skit i bromsen, skit i alla runt om. Om du inte trampar snart så går vi in!!

Haha stackars lilla Jeppe han försökte och försökte och tillslut satt det!
Nu susar han runt men har fortfarande svårt att komma igång från stilla stående, men det kommer väl det oxå. :)

Middagen blev kyckling i sweet and sour sås och wok grönsaker.

Natalies kommentar va -åh fy fan! Men jag tyckte att det va gott ;)

Jag måste verkligen prata med Peter om hur han pratar ;) barnen apar ju efter allt HAN säger :p

God natt mina vänner <3

Av Louise - 25 juli 2013 17:23

Idag när vi vaknade upp och gick ut på balkongen, så möttes vi av solens varma stålar.

Snabbt bestämde vi oss för att åka ut till stranden. Vilket vi senare under dagen märkte va ett bra beslut :)

fet text lite folk och nästintill vindstilla.

Nu på eftermiddagen blev det mer folk och stranden började fyllas med grillar och glada människor.

Dofterna från grillarna och bristen på ätbart i våran lilla picknick korg gjorde att vi packade ihop och åkte hem.

Nu ska maten fixas och sen ska vi ut och jeppe ska få träna mer på att cykla :)

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards