lollsan82

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Louise - 27 juli 2013 23:50

Nu är det strax dax att röra sig mot soffan, kvällen slutade bra.
Jag fick bukt på smärtan och farmor bjöds in på kvälls fika
Tårtan gick åt och barnen va jätte nöjda med sina presenter
Tack så jätte mycket :)

Men inte tog kvällen Slut bara för att tårtan gjorde det ;)
Farmor blev kvar tills för ca 15 min sedan och många skratt blev det.
Vi har suttit ute på balkongen i många timmar och luften känns verkligen fräsch. Den lilla snabba regn skuren som kom gjorde verkligen susen.

I morgon är dagen full med planer så det är väl snart dags att dra sig till sängs.

Natt natt vänner <3

Av Louise - 27 juli 2013 16:52

Det är så typiskt att just idag när vi planerat ha lite fika för mina döttrar som fyllde år för några veckor sedan så smäller min migrän igång.

Jag fick diagnosen "migrän" när jag va ca 12 år gammal.
Med åren som gått så har jag lärt mig att känna när ett anfall är på väg men idag kom den under natten.
Jag vet inte hur många mediciner jag provat under alla dessa år. Några har hjälpt mig att inte kräkas, några har tagit bort ljus känsligheten och några tagit bort smärtan men ingen har tagit bort alla symptomer.
Migränen har även ändrats under åren.
Oftast så pågår ett anfall under 24 timmar, men efter där så är det inte Slut.
Hela huvudet känns som ett blåmärke och vissa andra symptomer att smärtan har påverkat mig under anfallet finns kvar upp till 3 dagar efter anfallet.
Nu har jag iaf smärtan under kontroll så då passar jag på att lägga mig i soffan med mina <3 - an.
Filmen Röjar Ralf är på och det känns så härligt att höra barnen säga kommentarer under filmen och sedan skratta.
Bästa medicinen för själen :)

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards