lollsan82

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Louise - 31 juli 2013 11:49

Det är nog det lättaste ordet att beskriva början på våran semester.
Eftersom jag inte hunnit skriva något under dessa dagar så måste jag dela upp dessa två dagar på tre inlägg


Allt började måndag morgon, alla glada och förväntansfulla.
In med allt i bilen och iväg.
Bilarna rullar ut på E4:an mot Göteborg.
Med erfarenhet från förra året så hade vi detta år bestämt att vi inte skulle stressa.
Vi hade bestämt att första stoppet skulle bli på cloettas fabriks outlet i Lidköping
Jag tar täten och allt flyter på bra.
Gps:en är igång och ber oss svänga höger sen vänster, vänster igen och tredje avfarten till höger i rondellen
Barnen sitter som spända fjädrar i bilen och glädjen att få se massa godis lyser i ansiktet
När gps:en bestämt att nu är vi framme så står vi mitt i centrum och det enda vi ser är bostäder och ett stort parkerings garage.
Vi bestämmer oss för att försöka hitta själva men med tjatande hungriga barn så tar snart både mitt och syrrans tålamod Slut.
Eftersom vi vill ha en trevlig semester så tar vi beslutet att åka vidare och mot platsen där frukosten ska intas.

Den röda pärlan är min den här veckan.

Min standard plats. Här stannar jag minst 5 gånger per år ;)

Lite svarta vinbär till väg fikat :) dessa vinbärs buskar omringar varje bord. Lite kul tyckte vi att det va att samma gumma som vi såg förra året sitta och plocka av buskarna, även satt här denna gång vi kom :)

Alla mätta och belåtna styr vi ut på motorvägen igen mot nästa ställe. Glada åker vi mot Gränna och alla polkagrisar. Hade vi vetat vad som väntat oss där så hade vi inte varit lika glada..

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards