lollsan82

Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

svårt beslut!

Av Louise - 14 mars 2012 11:56

Eller är det verkligen ett svårt beslut? En gammal vän ringde till mig igår, han och jag har inte spratat eller umgåtts på bra länge. Han ville att vi skulle träffas och "prata ut" Jag ska vara ärlig och säga att jag är riktigt splittrad....han högg mig i ryggen riktigt ordentligt. Någonting som mina vänner som jag har idag vet är att jag hatar lögner! Såra hellre med sanningen är förstör med en lögn. Vågar jag riskera att bli utsatt för skit igen? Jag har ju ändå mina vänner som tar mig för den jag är. Jag vet att dessa personer aldrig skulle prata illa om mig vad som än hände i mitt liv eller för vilka beslut jag än tar. Jag hoppas även att dessa personer vet att dom har mig och allt jag kan göra för dom. Jag vet att jag allt för ofta tror gott om folk och är alldeles för öppen. Det är just det som denna personen använde i mot mig för att ha något att prata om. Jag hör och läser väldigt ofta att folk har så svårt för skit snack, oftast när personen själv är utsatt. Min lilla undran är då att om du är personen som lyssnar och inte säger i mot är inte du då lika illa? Varför är det så att det är lätt att tro på vad andra säger än att ta och bilda en egen uppfattning om folk. Jag har den senaste tiden "rensat" bort personer som sårat eller förstört för mig eller min familj. Några av dessa personer har varit vuxna nog att höra av sig till mig för att fråga varför medans några andra inte verkar bry sig det minsta. Det gjorde först ont men med tiden så har det gjort mig starkare och beslutet känns ännu mera rätt. Jag märker nu medans jag skriver att jag redan tagit beslutet om att jag kommer ge den här personen åtminstone en chans att förklara sig då jag hellre friar än fäller. Det här inlägget blev längre än vad jag trodde :)Så det är väl dax att avsluta :) <3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards