lollsan82

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

Fastnar.....

Av Louise - 29 augusti 2012 16:35

Jag förstår inte att saker ska vara så svårt. Jag har försökt nu under flera dagar att rensa ut barnens saker. Eftersom jag har några barn så har man ju samlat på sig en hel del. Många saker är helt nya. Jag har tidigare skänkt allt både till olika insamlingar och även gett bort en del till folk jag vetat behövt något. Den senaste tiden har jag suttit på lite olika sidor och själv ropat in lite saker. Vissa saker har jag blivit jätte glad över och vissa lite mer besviken över. Vad jag tycker är lite kul med olika annonser är att se människan bakom annonsen. Eftersom allt inte riktigt blev som jag tänkt med utbildningen så går jag ju bara runt här hemma. Tanken kom då att varför inte själv slänga upp lite annonser. Jag har ju som sagt en hel del. Fram med kameran och klick klick så va det klart. När jag sedan ska ta fram bilden för att lägga upp på olika sidor så tar det stopp. För att komma fram till bilderna så måste jag först.gå förbi massa minnen. Både roliga och några lite mindre roliga. Tankarna flyger iväg och det slutar med att jag stänger ner och går och gör något annat. Varför är det så att vissa saker framförallt (i mitt fall) barnens saker är så svårt att skiljas från? Det är ju bara saker. Varför är det lättare att ge bort i stället för att ta en symbolisk peng. Tycker folk att jag är snål som tar betalt eller är det okej? Ja många tankar hinner man med när man går hemma hela dagarna.
Nä hä nu fastnade jag här i stället och klockan drog iväg. Dax att umgås med barnen och se till att dom får något i magen :)

<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards