lollsan82

Alla inlägg under juli 2013

Av Louise - 24 juli 2013 21:48

Bättre sent än aldrig säger ju talesättet så detta inlägg blir om min Marcus som min äldsta son heter.

Marcus är ett riktig spel freak. Om han fick så skulle han sitta hela natten och "lana" (har säkert sagt fel och får väl höra det snart)
under hösten och vintern, så hittar man honom oftast med sin pappa i en innebandy hall.
Han älskar verkligen att spela bandy och han är riktigt duktig och har bra teknik. Laget som han är med i går det riktigt bra för, troligtvis för att grabbarna
Har bra samspel och det finns ingen som försöker "ta åt sig äran" alla i laget stöttar och hjälper varandra. Förra säsongen så spelade han även fotboll, men det har tyvärr inte blivit lika mycket denna säsong. Vi har försökt fråga honom vad som blivit annorlunda men får inget riktigt svar.

Tråkigt men han är inte mer än ett barn.

Marcus är en stor skojare som gärna bjuder på sig själv. Han älskar sina små syskon och självklart sin stora syster med även fast dom lätt kan få ett skoj bråk att bli på allvar.

Det som jag tror stör Marcus mest är att han lätt får stryk och flyger som en liten flug lort när vi alla bollar med han haha.

Min lilla, stora kille står mellan att försöka bli stor men ändå vara liten.
Med sina små syskon gosar och busar han gärna och med store syrran snackas det spel och annat hemligt.
Oftast hittar man honom tidigt på morgonen med headset, dator, och xbox.
Datorn kollar han på Youtube, headsetet används för att snacka på Skype och xboxen spelar han på.
Tyvärr är jag inget fan av krigs spel så när han pratar om prestige och annat jox så fattar jag inget. Jag har försöka sitta med någon gång och kolla när han spelar men eftersom det går så fort och det är mycket som händer så mår jag bara illa haha.

Marcus min pajas, du är den som bryter en tystnad med något flams.
Det märks att du saknat dina syskon lika mycket som dom saknat dig när du varit hos din pappa.

Älskar dig min underbara Marcus ???

Av Louise - 24 juli 2013 21:06

Jösses va segt att jag får dom här avbrotten hela tiden. Vissa stunder känns det som om bloggande inte är något för mig, men vissa stunder så saknar jag det riktigt mycket.

Just nu sitter vi nog alla och räknar ner dagarna till den riktiga semestern :)
Visst vi har semester nu oxå men den planerade veckan är ju den som vi alla ser framemot mest ;)


Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards