lollsan82

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Louise - 1 september 2013 20:21

Det är vad den här dagen bestått av.

jäklar vilken resa haha!!

Natten mellan fredag och lördag bestod av 2 timmars sömn.
vi hade precis somnat innan vakterna knackade på dörren och sa till oss att kliva av båten ;)

Mer vill jag inte skriva om innan jag frågat den drabbade om hur mycket info jag får dela med mig här inne :)

Men något jag kan dela med mig av är att jag är glad att jag åkte.
Vi hade alla jätte kul och jag kommer länge skratta åt dom roliga och sämsta raggnings kommentarerna vi fick.
Självklart ska jag dela med mig av dom så att ni får skratta med mig ;)
Men det blir i nästa inlägg.

Nu ska jag mysa med familjen innan det är dax för mer sömn.
Men först bjuder jag på två bilder.

Bild på mig och underbara Nina när vi stod och väntade på min syster.

Några av taxfree fynden.
Älskar absolut flaskan och den ska direkt hamna i min samling.
Alltså inget som ska drickas upp (sorry Nina du får alltså inte veta om den konstiga smaka blandningen va god) haha

Ni har väl satt upp mål för morgon dagen?

Det är ju dags för MÅNDAG igen ;)

natt natt

<3

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards