lollsan82

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Louise - 22 september 2013 17:22

Idag blev jag introducerad för ett ställe som heter Taxinge slott.

Oj oj det blev kärlek vid första ögonkastet ;)

Vi hade innan varit ute på Hedlandet och shoppat lite
jag märkte att åtminstone en i sällskapet hade samma intresse för shopping som mig ;)
Det visade sig även att både hon och jag har tydligen barn i samma ålder!
Det tog oss bara 5 år att inse det haha
Har jobbar vi långsamt ;)

När vi lämnat affären så kände vi oss alla fika sugna och vi styrde bilen mot slottet.

Oj oj vad skulle man välja?

Mina ögon drogs till en rosa liten sötnos som såg så ensam ut framme vid kassan
En SÅN ska jag ha!!

Bild parentes: kakan är större än dom brukar vara.


Carola valde ett lite nyttigare alternativ ;)

Och Ninas Mums bitar hann jag inte ens fota innan dom hamnade i hennes mun haha

Nä hit ska vi fler gånger tjejer!

Tack för en trevlig och rolig dag!

<3

Av Louise - 22 september 2013 00:18

Lördagen är snart Slut, det känns som om jag har ätit hela dagen :)

Vi började tidigt i morse med att jag skickade iväg sonen på innebandy träning.
När han åkt så tar det ca 20 min innan det ringer på dörren och Moa och Carro står där med en present från söta Moa.
Hon fick 8!!! St iPhone skal och Emma blev självklart jätte glad.
Ett skal med leopard mönster åkte på direkt :)
Tack så jätte mycket Moa!!
Det märks att hon går i sin mors fotspår som brukar skicka sådana här brev till mig.

Jag blir alltid lika glad för dessa små goodiebags :) <3

Åter till dagen..
jag, Peter, Emma, jeppe och Natalie packade in oss i bilen och åkte upp till skärholmen för lite lördags lunch lyx.

Jeppe hade lite för mycket runt omkring sig för att kunna koncentrera sig på att äta :)

När alla va mätta och belåtna så måste jag tyvärr erkänna att det blev shopping.
Usch fy det känns riktigt dåligt att jag handlat men jag hittade sådana riktiga fynd som jag bara inte kunde motstå ;)

Efter skärholmen så åkte vi och handlade lite mat till kvällens middag.

Med en tom plånbok och super glada barn satta vi oss i bilen och åkte hem.

Idag blev det pasta till middag och vad jag kunde höra så blev gästerna nöjda och gillade maten :)

Kvällen blev lyckad och full med skratt.

Det känns lite tråkigt att återigen säga att kvällen blev lyckad eftersom det
Känns lite som om det sägs efter varje middag, men det blir ju jämt lyckat ;)
Haha

I morgon ska jag och två goa tjejer åka iväg till Hedlandet
En affär som jag nämnt i ett tidigare inlägg.
Det ska ska bli spännande och se om dom blir lika kära i dom nya inrednings detaljerna som jag är.

Nä nu är det hög tid att hoppa i säng om man ska orka vara social im

natt natt


Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards