lollsan82

Alla inlägg den 15 september 2013

Av Louise - 15 september 2013 18:00

Åh!!!

Japp då har jag brutit ett löfte :(
MEN jag känner mig ganska duktig ändå ;)

Löftet jag bröt va mitt köp stopp som jag starkt bestämt mig för.

Anledningen till mitt köp stopp är dels att jag har så mycket saker och kläder att jag inte snart kan stänga alla skåp.
Och dels för att om ca 2 månader så ska jag och Peter ge oss iväg bara han och jag på lite utflykt ;)

Anledningen till att jag tyckte att jag va duktig var för att jag BARA köpte en sak.

Nämligen denna

Jag är ingen te människa men nu finns det om det skulle komma en te gäst ;)
Den kostade 79:- på en affär som heter Hedlandet

Oj oj så mycket fina saker till hemmet dom hade.
Jag fick bita mig själv i fingrarna flera gånger för att inte bryta stoppet för mycket.
Dock blir jag prövad nästa helg också då jag ska tillbaka igen för att köpa en jacka som min syster blev förälskad i.

Någon som vill agera stopp kloss så är det välkommet ;)

Av Louise - 15 september 2013 10:38

Jaha då är vi här igen,
söndagen!

Som vanligt har helgen bara rusat iväg men just nu känner jag att det inte gör något.
Helgen har varit bra och jag vet att även idag, tråk söndagen kommer att bli bra.

Gårdagen bjöds på skratt, överraskningar, hyss och en hel del positiv energi.

Lilla Jessica gick med en "kompis" och några timmar senare så ringde min mobil och hon frågade om hon fick sova över.
Oj vad ska jag svara på det?
Efter lite prat oss vuxna emellan så blev svaret tillslut att det gick bra.
Jag tror att jag kollade mobilen minst 20 gånger innan jag tillslut somnade.

Bara inse att hon börjar bli stor <3

Nu ska jag väcka min "partner in crime" och se till att dagens planer blir av.

Kram kram


Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards