lollsan82

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Louise - 6 september 2013 08:31

Vilken ändring det blev igår.
Jag skulle egentligen gått hem till goa Nina och fikat medan barnen va på förskolan, men min mage och illamående satte stopp för det :(

Nu har jag väl insett att om det inte blir bättre snart så får jag boka en läkartid, men jag kan ju iaf ge det några veckor till ;)

Eftersom det inte blev någon Nina så hamnade jag i soffan och under datorn.
Nu börjar jag se rummet framför mig och jag välkomnar hösten och inne pyssel tid.

Tänkte att jag skulle visa några saker som jag klickade till mig och beställde hem för den som är intresserad :)

Härliga färger! Jag tog alla utom röd.

Denna ur gulliga uggla ska få agera tids vakt i barnköket.

Och dessa super söta babushkadockor i lite mer barn tema ska få pryda en hylla på väggen.


Mycket färger blir det och det är verkligen en utmaning för mig som annars bara inrett med vitt och svart, men sjukt kul ska det bli!!

Lite synd tycker jag att det är att mina närmsta vänner inte är så intresserade av heminredning. Jag har ingen direkt som jag kan bolla mina idéer med.
Peter försöker verkligen hjälpa till det märks men han vill mest göra det som jag redan bestämt haha
Vill ju ha en person som säger -nä men det blir snyggare/bättre om du gör såhär. Någon som jag kan bolla lite funderingar med.
Ja, ja fram till dess så är ensam stark ;)

Något mer som vi ser framemot i höst är den nya filmen Flygplan!
Oj oj varje gång filmen dyker upp på reklam så hoppar jeppe upp och frågar när vi kan se den.
Måste väl erkänna att jag också är riktigt sugen på att se den ;) men det är några veckor kvar
Men den ska ses!!

Ikväll är jag bortbjuden på 40-års fest, men eftersom Peter jobbar som han gör så vet jag inte om jag hinner :/
Det hade varit jätte kul, men det är som det är. Ska absolut inte klaga, jag får ju ha fredagsmys med mina <3 -an.

Nähä här kan jag ju inte sitta, dax för en till kopp kaffe och sen börja "jobba"

Härlig, solig fredag mina vänner

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards