lollsan82

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Louise - 8 september 2013 10:15

Är nog bland det fulaste djuret man kan äta men oj så goda.

Igår gjorde vi som många av våra vänner och bekanta gjorde.
Vi åt kräftor.

som vanligt blev det en lyckad kväll och vi va alla nöjda.

Igår beställde jag även lite mer inredning som jag tänkte dela med mig av senare.
Just nu har jag lite ont om tid då jag ska iväg en sväng till skärholmen och Ikea.
Min kära syster har blivit lite taggad att börja med sitt hem och undrade om jag hade lite färg som hon kunde få.
Självklart har jag det ;)

Måste försöka hitta alla kvitton så att jag kan passa på att byta alla Jeppes byxor (tidigare inlägg)
Tur att min syster är med, jag hatar verkligen att byta eller lämna tillbaka saker!
Jag kan lätt behålla saker bara för att slippa gå tillbaka. (Ytterligare en fobi) haha
Men som sagt lite ont om tid så det är dags att lämna bloggen ;)
solig söndag mina vänner

<3

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards