lollsan82

Direktlänk till inlägg 14 september 2013

Lördag....

Av Louise - 14 september 2013 09:24

Det är så tyst och lugnt här hemma, barnen leker i rummet och dom har tom stängt dörren.

Peter är på jobbet (som vanligt)! Han har jobbat en hel del den senaste tiden och jag är faktiskt orolig att han tillslut kommer att braka.

Själv så ska jag sätta igång med lite hemmarbete eftersom vi får middags gäster i kväll. Yeay trevligt!!

Som jag skrivit tidigare så märker man att hösten är nära, det känns både i luften och i kalendern ;)

Älskar verkligen att ha folk omkring mig!

Den senaste tiden har jag dock inte haft den kännslan och det bekymmrar mig eftersom jag är en väldigt social person.

Men jag är snart tillbaka! Lovar :)


Något som jag och några kompisar pratat om är att ha ett sex party. Nä nu menar jag inte vad vissa kanske tror utan vad jag menar är ett gäng glada tjejer, lite gott att dricka/äta och lite visning av vissa roliga "leksaker"

Äh vet inte om den förklaringen lät så mycket bättre men ni förstår säker om ni inte väljer den flamsiga versionen ;)

Är just du intresserad av att komma, tveka inte att höra av dig på något sätt! Så många som möjligt, ta gärna med vänner oxå :)


Jag har bytt nr btw.

Ett tag iaf, kände att jag behövde det. Jag kollar av det andra nr lite då och då så det går fortfarande messa eller ringa på det men då får man prata in på mobil svar.

Dags att säta igång, medans barnen är lugna, jag har ju även ett fika besök som ska klämmas in innan middagen.

Hoppas alla har en bra lördag!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards