lollsan82

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Louise - 5 augusti 2013 19:15

Efter jag suttit och samlat mig en stund så förde jag informationen vidare

vi såg nog alla hela semestern åka ner i ån.

Efter ca 2 timmar med samtal fram och tillbaka så har vi fått all info vi behövde och börja bege oss in till Jönköping och deras polisstation.

Vi följde gps:en (som vanligt)
När jag känner att vi verkar ha kommit fel så svänger jag in på en stor parkering vid ett badhus.

I samma stund så ringer min mobil
-Hej det är P**** från Statoil
vid det här laget känns det som om jag känner människan :)
-Hur är det
(Skojar han???)
Jag har precis hört vad jag ska betala för att någon annan kört in i min bil
jag har ett gäng med barn som har frågat när är vi framme under 5 timmar
jag har polkagrisar tame fan överallt.
Huvudvärken from hell
och nu sitter vi utanför ett jävla badhus som skriker skojigheter till barnen.
hur tror han att jag mår??

det blev självklart inte svaret utan mer
-nja det är väl sådär.
-men du då har jag lite glada nyheter till dig
(Här måste jag sätta mig igen ;) )
-jag har kollat gamla papper på bilen och den där skadan som du skickade bild på, är en gammal skada. Alltså inget som du ska betala för.

Hade jag kunnat hjula så hade jag nog gjort det.
Jösses va glad jag blev!!
Nu j****r åker vi till Göteborg.
tjoho

Tyvärr tog inte oturs veckan Slut där
Under veckan som gick så hade vi bokat fel lisebergs paket.
Vi smälte knapparna till spisen.
glömde inträdesbiljetterna så vi fick gå tillbaka.(ca 30 mins promenad)
låste in en nyckel så att jouren fick komma. fastnade i 3 olika karuseller.
Glömde kvar matsäcken i stugan när vi skulle åka hem.
En toa gick sönder. en lampa rasade ner och en del kundvagns olyckor hände.

Men förutom det så är barnen grymt nöjda med resan och det är det som är huvudsaken. <3

Jag avslutar inlägget med lite blandade bilder.

Enjoy <3

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards