lollsan82

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Louise - 8 augusti 2013 21:06

Denna hittade jag på en väns fb sida och tycker att den stämmer bra

Det är lätt att vara blåögd och vara den som själv blir sårad.

Man lever bara ett liv och det gäller att göra det bästa av det!

Omringa dig själv med människor som verkligen vill dig väl och ta till dig deras energi.

Man behöver inte 30 bekanta, det räcker med 3 bra och riktiga vänner. 

*******************************************

Man får Tava vad man hava ;)

Städningen gick sådär, blev avbruten av goa Carro som gjorde ett spontan besök.

Timmarna flög iväg och kvällen kom
Det blev som vanligt många skratt och djupa samtalsämnen.
Vi sådde även några frön och drömmen om att bli hus ägare börjar gro ;)

Im har vi gjort planer och det blir spännande att se hur det kommer sluta.
Enligt Peter måste vi tydligen jaga ;) haha
mer om det kommer i morgon :)

Nu lite Jönsson ligan innan sängen.

Natt natt

Av Louise - 8 augusti 2013 10:09

Jag blir så besviken och irriterad när saker inte blir som man har bestämt!

Igår hade jag bokat solen till kl 10:00, men tror ni att den dök upp



Allt va fixat och barnen va taggade för ytterligare en stranden dag.
Vi insåg ganska snart att våra planer måste ändras.
Likt en badboll gick luften ur mig och jag blev helt anti.
Missförstå mig inte det finns hur mycket som helst att göra här hemma.
Allt som jag köpt under semestern ska ju upp och piffa till hemmet lite men jag hade verkligen ingen lust för det idag.
Jag ville ju GÖRA något.

Peter hittade snabbt arbete.

Fönsterna är nu jätte fina och dom nya gardinerna kan nu hängas upp.

Jag (negativa nettan) hade absolut ingen lust att stanna hemma, så jag ringde goa Nina och bjöd hit henne på lite kaffe.

Planeringen drog igång, tänk att det räcker med lite kaffe och sällskap för att få dagen ljus igen :)

Vi bestämde oss för att spontant åka till Heron och gå på bio med grabbarna.

Jag ville se dumma mig 2 men den hade Mackan redan sett så det blev

Japp Mosters Uni.

Popcorn, läsk och godis inhandlades och förväntningarna va höga.

Hur filmen va?

Om jag säger såhär tur att sällskapet va stört skönt och popcornen grymt goda.

Jag tror att jag skrattade 2 gånger under filmen.
Jag som annars älskar tecknat och brukar ha lätt till skratt.
Ja ja dagen gick iaf och jag fick umgås med min underbara vän Nina och våra pajasar till söner.

Idag ska det piffas här hemma
Peter tar med sig trillingarna så att jag får spika, hänga, måtta och putsa ifred :)

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards