lollsan82

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Louise - 18 augusti 2013 14:09

Sitter just nu och har några minuter i lugn och ro innan dagens fika gäster kommer för att fira våra födelsedags barn ;)

Helgen har verkligen gått jätte fort och nästa helg närmar sig med storm steg.

Paniken och stressen jag känner inför den helgen är, vad ska man bjuda på?

Det är alltid lika svårt!

Vad tycker alla om?
Är någon allergisk?
Tycker barnen om det?
Hinner jag göra allt det och sedan få undan disken?
Maten ska gärna kunna förberedas.
Inte för dyrt och avancerat eftersom ingen fyller jämt.

Ja det är lite så allt snurrar i mitt huvud såhär på förmiddagen :)

Tidigare har jag alltid haft min stötte pelare och likaså syster som hjälpt mig, men hon är tyvärr upptagen just den helgen

Det va tydligen någon som skulle gifta sig, och det paret kunde absolut inte flytta sina planer till en annan helg ;)
Jag frågade syrran senast igår om dom fortfarande har planer på att gifta sig, och det hade dom tydligen. Typiskt! ;)

Skämt o sido, all lycka och kärlek till dom <3

Jaha nä jag får Google vidare på tips och idéer i min ensamhet *snyft*

Ja, jag kanske är lite bitter men det får man vara ibland ;)

<3

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards