lollsan82

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Louise - 19 augusti 2013 18:08

Idag är den riktiga födelsedagen och jag va super laddad för att göra rätt.
Nästan så att man ville överdriva lite för att lägga lite plåster på såren som blivit häromdagen.

Ja, ja du har säkert oxå känt så, ingen här är perfekt ;)

Klockan hade jag ställt på 07:00 och 45 min innan den ringde skuttade jag upp ur sängen.
Jag va jätte rädd att jag vaknat efter Jeppe.
Men alla sov som tur var.

Jag Smyger runt och fixar Jesper "dröm" frukost (rostad smörgås med lördags korv på)
På brickan stod även lite annat gott. Vi brukar göra så att brickan fylls med lite smått och gott som jag vet att just det barnet som fyller älskar.

När allt är klart så väcker jag upp resten av familjen. Eller nja inte Natalie som valde att besvara mitt God morgon med att kasta en napp på mig
Hon är så lik mig ;)

Hur som helst när alla stod som zombies utanför Jesper dörr så tar vi ton!

*viskar*
1,2,3

JA MÅ HAN LEVA, JA MÅ HAN LEVA
etc etc

Resten kan ni, annars finns det på Youtube ;)

Jeppe har hittills inte rört en tå, så vi bestämmer oss för att lägga på ett riktigt ljudligt HURRA HURRA HURRAAA!!!

Det blir en låååång tystnad och vi står som fågelholkar och blinkar.

Jeppe gör inte en min.

Där står vi 4st som fån och har ingen aning vad vi ska göra.

ska vi sjunga igen?
Hurra igen?
Kasta vatten på han?
Dra bort täcket?
Peta på han lite?

Vi alla röstade på att försöka peta på honom samtidigt som vi informerar honom att det ligger paket precis bredvid honom.

Den metoden fungerade och han vaknade och kastade sig över sina paket.

Så med detta inlägg vill jag visa er att min lilla kille Jesper blir idag 4 år

<3





Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards