lollsan82

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

Bad och skoj....

Av Louise - 7 augusti 2013 09:51

Det blev kanon väder igår och vi gjorde ett riktigt bra val att ta oss ut till stranden.

Vägen till denna strand är inte den bästa för bilen men när man väl är framme så måste jag bara säga att det är värt varenda se upp, oj det lät inte så bra, nej det kommer mer gasa!!

För er tälje tokar så tror jag ni vet vilken strand jag menar ;)

Väl framme vid platsen som vi ska breda ut oss på så drar galenskapen igång. Barnen bara släpper sina saker, kläderna ska av NU
-pappa kan du blåsa upp den här
-nej den vill jag ha
-nej jag hade den först
-a men nu tog jag den
-MAMMA han säger att han ska ha den
-men ni kan väl turas om?

samtidigt som jag säger det så springer Natalie fram och rycker åt sig bad ringen och kaoset drar igång på riktigt.
En hand i pannan och ett frustrerat haha är det enda jag får fram.

På med bad kläder och skicka iväg en efter en.

Peter och Carro tar tag i att blåsa upp alla saker (dom behövde tydligen vara två) och arbets ledaren Sauli kollar så att båtarna sköter sig i vattnet.

Väl i vattnet så va alla barn och vuxna som sälar.
Jösses vad det badade och skrattades

dagen slutade med flaggan i topp och avslutades med en härlig middag i trevligt sällskap.

Helt kort och gott en sommar dag/kväll att minnas <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards