lollsan82

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2013

kvälls skoj.....

Av Louise - 10 augusti 2013 21:55

Visade sig vara ett stort misstag!

I rensningen så bestämde vi oss för att kasta några saccosäckar.

Vi hade tre och en var som ny förutom att den inte var lika "fluffig" som den var från början.

Vi bestämde att föra över lite kulor från dom som ändå skulle slängas till den, som vi skulle behålla.

Lättare sagt än gjort kan jag säga

Dom små j**la kulorna flög överallt.
Dom blev tom statiska, dom satt som fastklistrade på fingrar, kläder och fötter.

När saccosäcken som vi skulle behålla va fylld så var det lika bra att sy igen den.
Barnen hade redan varit framme och sniffat, likt en hund på ett grisöra.

Nu kommer min briljanta idé att varför inte fortsätta sy när maskinen ändå är framme.
Det va ju så kul sist jag sydde dynan till vagnen.

Fram med tyg som jag hittat i en låda tidigare under dagen.
Tanken är att sy en jätte kudde till äldsta barnens rum.

Bilden av den färdig kudden får mig att le tills jag vänder på tyget och ser...

Öh
wtf.

Pill, pill
skruva lite här, skruva lite där
kolla i boken.
pilla lite till
och hej vad det går igen
vänder på tyget...

Haha Haha (frustrerat skratt )

När denna procedur upprepat sig ca 8 gånger så ger jag upp för idag
jag går till köksskåpet och tar fram min kopp jag köpte på liseberg

Koppen rymmer 7 dl vätska och den är nu fylld med Kaffe.

koppen är köpt så att barnen ska veta när mamma vill vara lite ifred ;)

Härlig lördag till er alla

kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards