lollsan82

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

Visst blev det resultat...

Av Louise - 14 augusti 2013 08:25

Det bidde något.

vad bidde det då?

det bidde bullar, bröd och en paj :)

Jag visste väl att det va tur att jag sparade ägg timern som Peter ville kasta ;)

När jag stod och gjorde degen till bullarna så blev jag så sugen på köttfärssås.
Till köttfärssåsen så är det ju mumsigt med en brödbit att kunna putta med eller doppa i såsen.
Eftersom jag bara köpt mörkt bröd,( ja vi ska väl någon Måndag här framöver börja tänka lite på vad vi äter, men nu va det en tisdag och då går det inte att börja ;) ) så kom jag på idéen att baka lite bröd.

Jag måste väl erkänna att paj biten på bilden inte tillhör mig

Den va för liten så dottern fick den ;)

Min bit låg i en djup tallrik med mycket vaniljsås.
Inte fint på bild men jäklar så gott!!
Det blev TVÅ bitar :/

Ja ja döm mig inte, det va som sagt INTE Måndag igår utan bara en enkel Tisdag
Alla vet att man inte påbörjar något på en Tisdag ;)

Pajen gick åt så innan Lördag måste jag ut i skogen igen.
Dock tycker jag att blåbär och pannkakor är lite samma, det tar lång tid att få ihop en bra mängd men snabbt att sleva i sig.

Jag får ta med mig trevligt sällskap och lite picknick så ska det nog bli en bra skogs tur.
Allt blir ju vad man gör det till :)

Nu måste jag återgå till kaffe koppen innan det är is i mitt kaffe.

Hoppas alla har en härlig morgon och en bra dag.

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards