lollsan82

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Tårar...

Av Louise - 16 augusti 2013 20:50

Ja det va så dagen började!

Igår kväll firade vi att en vän fått en rejäl löneförhöjning. Hon va självklart jätte glad och jag oxå för hennes skull.

Hon kom förbi med en tårta och barnen hurrade glatt.
Så jag säger det igen STOR Grattis till dig ;)


Idag vaknade vi av att solen sken in i sovrummet.
Barnen va på toppen humör och vi bestämde att börja morgonen med en film.

Vi valde filmen Lorax!

Jag såg Lorax första gången på bio med en härligt vän och jag har för mig att jag bloggat om det tidigare.

Hur som helst så reagerade jag på exakt samma sätt då som jag gjorde i morse.

Jag grät!

Filmen har enligt mig ett dolt och bra budskap. Budskapet är att vi ska vara rädda om våra djur och natur.

Se den om ni inte har gjort det ;)
Texten "låt det gro, låt det gro, låt det växa och slå rot" har rullat runt, runt hela dagen.
Så mysig!!

I morgon har vi kalas nr 1 av 2 .
Eftersom jag dels haft alla barnen hemma denna vecka och dels haft en del fika besök så är allt som jag tidigare fixat Slut!

Så med andra ord får jag göra som vanligt stå sent i natt eller tidigt i morgon och baka.

Det är lite så det brukar bli här hemma
Stress in i sista minuten ;)

Nu ska vi ha lite fredagsmys med småttingarna och sen börja förbereda inför morgondagen :)

Hoppas alla har en härligt fredags kväll
<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 9 november 2013 22:02

Nu har jag bestämt mig, och anledningarna är många. idag läggs denna blogg ner, jag kommer fortsätta på en annan portal. Jag kommer inte länka här som jag vet många gör utan kommer ge ut adressen till er som fråga och även lägga upp den på fb....

Av Louise - 9 november 2013 21:30

5899656440

Av Louise - 1 november 2013 11:24

Undrar vad det är som händer med min kropp. Jag har haft kraftig huvudvärk 4dagar i sträck, mår illa och får som värme vågor. Ansiktet blir rött som efter kraftig ansträngning och jag börjar svettas och blir yr. Kanske dags att ta blodtrycket igen :/...

Av Louise - 1 november 2013 09:05


Nu är jag lite sen med detta inlägg eftersom det egentligen va igår hon fyllde år. Men eftersom hon är så go så förtjänar hon att bli firad varje dag ...

Av Louise - 30 oktober 2013 22:06

Aj fy fan va ont jag har i rövva!! (Ledsen mamma, men det är min blogg ;) ) Idag har jag haft träningspasset from hell. Jag har hittat muskler på ställen där jag inte trodde det fanns muskler. Till er som nu börjar fundera på vart det inte...

Presentation

Hej och välkommen till min kaotiska men samtidigt mysiga vardag. Familjen består av mig, min gubbe och 5 spralliga barn.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards